zoek
NL
/
EN
sluit
sluit
home
De academie
Over de academie
Bibliotheek
Alumni
Voor stage-instellingen
Contact
Cookies
Colofon/ disclaimer
Gezond studeren
Opleidingen
Voltijd
Verkort programma
Master Kunsteducatie
Bij- en nascholing
Lectoraat
Projecten
Studio Breitner
Kunst & omgeving
How to Kunst
Me and the Tourist
Streetwise
De digitale kunstdocent
AIR: Artists in Residence
De stem van de straat
ArtechLAB Amsterdam
Na je studie
Alumni
Ondernemerschap
Actueel
Nieuws
Agenda
Open dag zaterdag 1 februari
Toelatingsdag
Meeloopdag
Vacatures
Lichtingen
Studenten alle jaren
Wijzig profiel
sluit
sluit
home
De academie
Over de academie
Bibliotheek
Alumni
Voor stage-instellingen
Contact
Cookies
Colofon/ disclaimer
Gezond studeren
Opleidingen
Voltijd
Verkort programma
Master Kunsteducatie
Bij- en nascholing
Lectoraat
Projecten
Studio Breitner
Kunst & omgeving
How to Kunst
Me and the Tourist
Streetwise
De digitale kunstdocent
AIR: Artists in Residence
De stem van de straat
ArtechLAB Amsterdam
Na je studie
Alumni
Ondernemerschap
Actueel
Nieuws
Agenda
Open dag zaterdag 1 februari
Toelatingsdag
Meeloopdag
Vacatures
Lichtingen
Studenten alle jaren
Wijzig profiel
NL
/
EN
zoek
menu
menu
De academie
Opleidingen
Lectoraat
Projecten
ArtechLAB Amsterdam
Na je studie
Actueel
Lichtingen
Actueel
Actueel
Nieuws
Agenda
Open dag zaterdag 1 februari
Toelatingsdag
Meeloopdag
Vacatures
Nieuws
Agenda
Open dag zaterdag 1 februari
Toelatingsdag
Meeloopdag
Vacatures
Nieuws
Afstudeerders presenteren hun beeldend eindwerk
Gibson-gitaren in A’DAM Toren customized door Breitner Academie studenten
Melissa Bremmer en Emiel Heijnen volgen Folkert Haanstra op als lectoren Kunsteducatie AHK
Studentprojecten Kunst en Omgeving in Amsterdam Noord
Room For Rent: de Wallen naar Noord
Stephen Wilson: No Nothing, Black Out, Accelerate
Performance van student Boris Lyppens tijdens opening KunstRAI
De Kunst van hergebruik: Wanneer is iets kunst en wanneer is het afval?
Jeremiah Day on Art Practice in Public Life. Non-Utopian Potentials and Non-Cynical Limits
Willie's Open-Vogelhuizen-Route
Symposium 'Remix je curriculum! De kunstdocent als educatief ontwerper'
Lezing door METAHAVEN: The spin of information is much more important than the factual content
Pagina 4 van 16.
Vorige
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Volgende
Delen
Breitner Academie
>
Actueel
>
Nieuws